Royal Dutch Shell Group .com Rotating Header Image

Dow Jones Newswires: Russia Agency: Sakhalin Statement Was Released In Error

Friday September 22nd, 2006 / 14h45 
 
MOSCOW -(Dow Jones)- A statement saying a government agency wouldn’t agree to cancel a key environmental permit for a $20 billion oil and gas project led by Royal Dutch Shell PLC (RDSA.LN) was mistakenly released and doesn’t reflect the agency’s position, a spokesman for the state body said Friday.

The spokesman for the agency, known as Rostekhnadzor, said: “This press release was sent out by mistake, and it does not reflect the official position of Rostekhnadzor.”

The spokesman said he couldn’t comment on the official position of Rostekhnadzor regarding the environmental permit. 
 
Friday September 22nd, 2006 / 14h45

 

royaldutchshellplc.com and its sister websites royaldutchshellgroup.com, shellenergy.website, shellnazihistory.com, royaldutchshell.website, johndonovan.website, shellnews.net and shell2004.com are all owned by John Donovan. There is also a Wikipedia article.

Comments are closed.

%d bloggers like this: